برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه های اجتماعی تصمیمگیری کنیم. برای این منظور رابطه بین تصویر و وفاداری را در هریک از مدلهای ساختاری از نظر معنیداری مورد مقایسه قرار داده تا تفاوت بین گروه های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین تصویر و وفاداری به ازای گروه های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱ و ۹۶/۱- باشند، از نظر آمار تفاوت معنیداری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنیدار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنیدار هستند را با علامت * نشاندار نمودهایم.
جدول(۴-۱۸)بررسی تاثیر تصویر بر روی وفاداری مشتری
پزشکان | کارمندان | کشاورزان | بازرگانان | صنعتگران | گروه ضرایب |
تصویر و وفاداری |
*۶۹/۰ | *۰۱/۰- | *۴۸/۰ | *۲۹/۰ | *۲۱/۰ | coeffisient | |
۸۹/۱ | ۱/۰- | ۶۳/۲ | ۰۴/۳ | ۷۰/۱ | T-value |
با توجه به نتایج فوق رابطه بین تصویر و وفاداری در گروه های بازرگانان و کشاورزان معنیدار و در گروه های صنعتگران، کارمندان و پزشکان این رابطه معنیدار نیست. بنابراین گروه های بازرگانان و کشاورزان از نظر معنیداری رابطه با گروه های پزشکان، صنعتگران و کارمندان متفاوت هستند.
۴-۵-۷ فرضیه هفتم
تاثیر اعتماد برروی وفاداری برای گروه های مختلف اجتماعی(بازاریان، کشاورزان، صنعتگران، پزشکان و کارکنان دولت) متفاوت است.
برای بررسی فرضیه فوق باید بر اساس معادلات ساختاری مربوط به هریک گروه های اجتماعی تصمیمگیری کنیم. برای این منظور رابطه بین اعتماد و وفاداری را در هریک از مدلهای ساختاری از نظر معنیداری مورد مقایسه قرارداده تا تفاوت بین گروه های مختلف مشخص شود. در جدول زیر مقدار ضریب رابطه بین اعتماد و وفاداری به ازای گروه های مختلف و همچنین مقدار T-value مربوط به هر ضریب آورده شده، ضرایبی که دارای مقدار T-value بین ۹۶/۱و ۹۶/۱-باشند از نظر آمار تفاوت معنیداری با مقدار صفر نداشته و در واقع روابط معنیدار نیستند. برای سهولت بررسی، روابطی که از نظر آماری معنیدار هستند را با علامت * نشاندار نمودهایم.
جدول(۴-۱۹)بررسی تاثیر اعتماد بر روی وفاداری مشتری
پزشکان | کارمندان | کشاورزان | بازرگانان | صنعتگران | گروه ضرایب |