- مطالعه و طراحی محصولات و خدمات بانکی متناسب با هر یک از مناسبتها و بررسی اولویت آنها از نظر مشتریان
-
- بررسی مناسبتها همراه با تفکیک کانالهای ارتباطی برای هر گروه از مناسبتها و اضافه کردن سایتهای اینترنتی به کانالهای ارتباطی
- بررسی مناسبتها و کانالهای ارتباطی در حوزه مشتریان حقوقی بانک
منابع و مآخذ
۱٫ آذری،علیرضا. عظیمی،حمیدرضا (۱۳۸۹)؛” نقش بازاریابی در فضای پیچیده بانکهای ایران” منابع بانک شهر.
۲٫ امیرکبیری، علیرضا (۱۳۷۷)؛ “مدیریت استراتژیک". تهران: انتشارات ملک.
۳٫ براین کویین، جیمز (۱۹۸۲)؛"مدیریت استراتژیک” ترجمه محمد صائبی، تهران: انتشارات مدیریت دولتی.
۴٫ حافظ نیا، محمدرضا (۱۳۸۶)؛"مقدمهای بر تحقیق در علوم انسانی". تهران: انتشارات سمت.
۵٫ حسینآبادی، وحید (۱۳۹۲)"شناسایی، اولویت بندی و مقایسه نیازها و انتظارات بانکی صنوف منتخب"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
۶٫ خاکی ، غلامرضا(۱۳۸۹)؛"روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی".تهران:انتشارات بازتاب.
۷٫ دلاور، علی (۱۳۸۲)؛ “روشهای آماری در روانشناسی و علوم تربیتی". تهران: انتشارات پیامنور، چاپ چهارم.
۸٫ رامین مهر، حمید. چارستاد، پروانه (۱۳۹۲)؛ “روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری(نرم افزار لیزرل)” . تهران: انتشارات ترمه.
۹٫ سرمد، زهره. بازرگان،عباس. حجازی،الهه (۱۳۸۵)؛"روش تحقیق در علوم رفتاری". تهران : انتشارات آگاه.
۱۰٫ عالی، صمد (۱۳۸۱)، رضایت مشتری،ماهنامه تدبیر، شماره ۱۳۰٫
۱۱٫ کاووسی، سید محمد رضا. و سقایی، عباس. (۱۳۸۴)، روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، نشر سبزان، تهران.
۱۲٫ مختاری، غلامرضا(۱۳۸۷)؛"روشهای نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران"؛ دانش بانکداری، شماره ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت و خرداد ماه.
۱۳٫ مقیمی، سید محمد. و کیماسی، سید مسعود. (۱۳۹۰)، بازاریابی خدمات بانکی، انتشارات دانشگاه تهران، تهران.
۱۴٫ Abratt, R & Grobler P.S. (1989)” The Evaluation of sports sponsorships” ,
International Journal of Advertising , # 8, 351-362.
۱۵٫ Allen, J. O’Toole, W. McDonnell, I. & Harris, R (2002)” Festival and Special Event Management” John Wiley & Sons Australia Ltd.
۱۶٫ Baffoe , A. Christiana, E (2011)” the practice of relationship marketing and customer retention in the banking industry: a study of banks in Ghana", master thesis of lulea university in Ghana.
۱۷٫ Berkowitz, E. Kerin, R. Hartley, S & Rudelius, W (1997)” Marketing Irwin
Time Mirror Books.
۱۸٫ Behrer, M & Larsson, A (1998)” Event Marketing att anvanda eve strategisk resurs i marknadsforingen”, Goteborg: IHM Forlag AB.
۱۹٫ Carol, S. Meghann, R. Edward, P. Weston, H. (2013)"Matching Data Collection Method to Purpose: In the Moment Data Collection with Mobile Devices for Occasioned-Based Analysis", The premier e-journal resource for the public opinion and survey research community Vol 6, No1.
۲۰٫ Dhar, R(1997),” consumer preference for a no choice options” journal of consumer research,vol.24,N.2,PP.215-231.
۲۱٫ Eriksson, J & Hjalmsoon, A (2000)” Event marketing as a promotional tools” , Master thesis Lulea University of Technology.
۲۲٫ Eckerstein , A (2002)” Evaluation of Event Marketing: Important indicators to consider when evaluating Event Marketing “,International Management Master Thesis Goteborg University ISSN 1403-851X.
۲۳٫ Gorge, S (2012)” occasion based promotional strategies of consumer durable segment in kerala", international journal of Academic search in Business and social sciences,vol.2,No.6, ISSU:2222-6990.
۲۴٫ Getz, D(1997)” Event Management & Event Tourism", Cognizant Communication Corp.
۲۵٫ Getz, D. (1991)” Festivals, Special Events, and Tourism", Van Nostrand
Reinhold, New York.
۲۶٫ Hall, J. & Lockshin, L (2000)” Using means-end chains for analysing occasions – not buyers”, Australasian Marketing Journal , Vol. 8 No. 1, pp. 45-54.
۲۷٫ Hall, J. Lockshin, L & O’Mahoney, G (2001)” Exploring the links between wine choice and dining occasions: factors of influence", International Journal of Wine Marketing , Vol. 13 No. 1, pp. 36-53.
۲۸٫ Jessica, S. R (2012) “Troubles with assessments in gifting occasions” Journal of Discourse Studies, 14(6), 753-777.
۲۹٫ Karlsson, C & Palmer, S (2007) “Event marketing as a promotional tool for consumer brands", Bachelor thesis.
۳۰٫ Kallas , Z . Cristina ,E. Gil ,J (2013)"analysis of consumers preferences for a special- occasion red wine: a dual response choice experiment approach” journal of Food Quality and Preference, volume 30, Issu2 , pages156-168.
۳۱٫ Kotler, P. Haider, D. Rein, I(1993)” Marketing Places: Attracting investment, industry, and tourism to cities, states and nations", New York, Simon & Schuster.
۳۲٫ kotler, p. keller ,l (2006)” marketing management “New Jersey: U.S.A. Pearson Prentice Hall, Upper Saddle River.
۳۳٫ Lariviere , B.Van den poel ,P (2006)” banking behavior after the lifecycle event of moving in together: an exploratory study of moving of the role of marketing investments", European journal of operational research 183,345-369.
۳۴٫ Limayem ,M(2009)” Master course Material", Lulea university of technology
۳۵٫ Luttorp, E (1997)” Event Marketing ansikte mot ansikte med målgruppen", Info #6, p 45-47.
۳۶٫ Milgrom, J (2002)” Two decades of Event Marketing and Sponsorship, I have good and Bad news", Event Marketing Strategies, May 13. (EMS).
۳۷٫ Olsen, J.E., Thompson, K.J. and Clarke, T.K. (2003)” Consumer self-confidence in wine purchases” , International Journal of Wine Marketing , Vol. 15 No. 3, pp. 40-51.
۳۸٫ Ogabadu ,E. Abdullahi, U(2013)” fundamental role of marketing in the banking sector “, management science and engineering, vol.7,No.2 , pp 64-69.
۳۹٫ Othman, A (2013)” exploring the business benefit of regulatory compliance : the case of AML/CFT systems for banking institutions in Malaysia", ph.d thesis of loughborough university in Malaysia.
۴۰٫ Othman, M. Ong, F.S. Teng, A(2005)” occasion and motivations for Gift- Giving: A comparative study of Malay and Chinese consumers in urban Malaysia", Asia Pacific Management Review, 10(3), 196- 204.
۴۱٫ Puccinelli, L (1999)” feature of sales promotion in cigarette magazine advertisements, 1980-1993″an analysis of youth exposure in the Unite State", Tobacco Controle8:29-36.